Каталог товарів

Необмежена кількість категорій і товарів — платформа забезпечує швидку роботу сайту при будь-якій кількості категорій і товарів. Обмеження можуть бути пов'язані тільки з ресурсами веб-сервера.

Унікальні характеристики для кожної категорії використовуються для детального опису товару, фільтрації за характеристиками і порівняння товарів.

Модифікації товарів — товари можуть мати варіації, які відрізняються кольором, розміром, об'ємом чи іншими параметрами. Кожна варіація матиме власний артикул, ціну, фото та інші характеристики, але при цьому всі варіації можуть бути об'єднані в одну сторінку товару з можливістю динамічного перемикання.

Автоматичні перерахунок ціни згідно з поточним курсом валют — ціни на товари можна задати в різних валютах. Достатньо підтримувати актуальні значення курсів валют для автоматичного оновлення цін.

Розміщення одного товару в декількох категоріях — кожен товар може знаходитися в основній і декількох додаткових категоріях. Це дозволяє створювати віртуальні категорії (наприклад «Розпродаж», «Товари тижня») або розташовувати аксесуари в різних категоріях, без необхідності дублювати товари.

Налаштування статусів наявності товару дозволяє вказати, які статуси можуть бути у товарів, як вони змінюються при зміні кількості товарыів, і які дії можливі з товарами в кожному випадку.

Налаштування фільтрування дозволяє налаштувати потрібні параметри для кожного розділу. У тому числі фільтрування за кольором і за ціною з вільним вибором діапазону. Також доступна наскрізна фільтрація каталогу товарів за ознаками «Акція», «Новинка», «Хіт продажів».

Оновлення списку товарів без перезавантаження сторінки при використанні фільтрів, зміні порядку сортування товарів або при переході до інших сторінок.

Налаштування мінікартки товару: обов'язкова інформація (фото, назва, ціна, акційні стікери) за необхідності доповнюється артикулом, рейтингом, коротким описом або характеристиками, посиланнями на кнопками додавання товару в список порівняння і в обране.

Додаткова інформація при наведенні курсору на товар: короткий опис, відображення варіантів товару за кольором, з можливістю перегляду фото товару необхідного кольору.

Посадкові сторінки для категорій і брендів — крім списку товарів на них можна розмістити додаткову інформацію: банери, дерево підкатегорій, seo-текст, посилання на тематичні статті та інші інформаційні блоки.

Переглянуті товари — у покупця є можливість швидко повернутися до будь-якого товару, який він переглянув під час відвідування сайту.

Порівняння товарів надає покупцям додаткову можливість вибору товарів порівнявши їхні характеристики.

Облік залишків на складі — товари можна додавати на склад вручну, імпортом з Excel або з облікової програми (наприклад 1С) за допомогою вбудованого API. При оформленні замовлення необхідна кількість товарів автоматично знімається зі складу, змінюється статус товарів. Якщо замовлення було скасовано, то відповідні товари повертаються на склад.

Сторінка товару

Вся важлива інформація на «першому екрані»: назва, фото, артикул, рейтинг, актуальна ціна, стара закреслена ціна, короткий опис, акційні стікери, логотип виробника, подарунок.

Форма вибору модифікації товару дозволяє перейти до інших варіацій цього товару (за кольором, розміром або іншими параметрами). Відображення опису іншого варіанту відбувається без перезавантаження сторінки, при цьому змінюється вся інформація яка відрізняється у обраного варіанту: фото, ціна, наявність і артикул.

Розмір персональної знижки і вартість доставки розраховуються в залежності від ціни товару.

Список обраних товарів дозволяє стежити за зміною ціни на товар, або отримувати повідомлення про його появу.

Купівля товару в один клік дозволяє оформити замовлення вказавши мінімальну контактну інформацію.

Додаткова інформація про товар може розташовуватися в додаткових вкладках: детальний опис, технічні характеристики, відео та відгуки.

Фотогалерея, відео, огляд 360° — вся медіа-інформація відображається в одному зручному модальному вікні. Крім того відео відображається в окремій вкладці, щоб акцентувати увагу на його наявності.

Відгуки про товар допомагають сформувати користувацький рейтинг товару, є додатковим джерелом інформації про властивості товару, а також можуть використовуватися для відповідей на питання покупців. Всі покупці, які оформили замовлення на сайті, через деякий час отримують лист з проханням прокоментувати свій досвід використання придбаних товарів.

Аксесуари, схожі товари, рекомендовані та інші групи додаткових товарів можуть бути відібрані вручну для кожного товару, або автоматично підбиратися за певною логікою: товари з конкретної категорії, товари зі схожим набором характеристик, або товари зі схожою назвою.

Головна сторінка

Керування блоками і їхньою послідовністю дозволяє відобразити на головній сторінці всю необхідну інформацію і сформувати у відвідувача необхідне враження про магазин і його асортименті.

«Шапка» сайту з усією необхідною інформацією — логотип, слоган, пошук, контактна інформація, кошик, графік роботи, додаткове меню і особистий кабінет. Залежно від розміру і наявності блоків автоматично вибирається найбільш вдале розташування.

Великий банер з динамічною зміною слайдів і додаткові акційні банери.

Вітрина товарів — відображення акційних товарів, новинок і хітів продажу привертає увагу покупця до обраних товарів і демонструє асортимент магазину.

Список товарних категорій магазину може відображатися в декількох форматах: популярні або всі категорії з підкатегоріями, з великими або маленькими іконками або зовсім без них.

Блок з логотипами брендів допомагає покупцеві швидше знайти товари певного бренду.

Новини, акції та огляди відображаються в одній стрічці матеріалів, за потреби супроводжуються ілюстраціями.

Віджети соцмереж допомагають використовувати можливості соціальних мереж для просування магазину.

Переваги магазину: короткі тези, які роблять акцент на ключових відмінностях магазину від конкурентів.

Багатомовність дає змогу перекладати сайт іншими мовами та автоматично показувати відвідувачу найбільш комфортну для нього мову.

Знижки та акції

Акційну знижену ціну можна вказати для конкретного товару або для цілої категорії, вказавши розмір знижки, яка буде відображатися на товарах у вигляді стікера.

Знижка при оформленні замовлення через сайт допомагає мотивувати покупців оформити замовлення на сайті, а не телефоном, що економить час менеджерів на обробку замовлення.

Система накопичувальних знижок — це програма лояльності, покликана мотивувати покупців до повторних покупок.

Подарункові сертифікати — для покупця це ідеальне рішення для подарунка, а для власника магазину — додаткові можливості для збільшення продажів.

Купони на знижки можна використовувати для різних макертингових активностей, приурочених до святкових дат, або розрахованих на певні вузькі аудиторії.

Подарункові товари — рішення, що замінює зменшення ціни товару в боротьбі з конкурентами за покупця.

Комплекти товарів дозволяють збільшити середній чек замовлення завдяки продажу додаткових товарів і аксесуарів.

Кошик

Кошик в модальному вікні з'являється на будь-якій сторінці сайту, відразу після додавання товару в кошик, і дозволяє швидко перейти до оформлення замовлення.

Відображається повна інформації про замовлення: товари, подарунки, комплекти, їхня кількість, ціна і загальна вартість замовлення з урахуванням всіх знижок.

Можливість застосування подарункових сертифікатів і купонів з автоматичним розрахунком суми знижки.

Відображення аксесуарів до замовлених товарів, які можна купити прямо з кошика.

Оформлення замовлення

Проста і функціональна форма замовлення вимагає мінімум зусиль від покупця і при цьому збирає всю необхідну інформацію. Реєстрація нового користувача відбувається непомітно для клієнта.

Швидка реєстрація за допомогою соціальних мереж дає змогу взяти частину контактної інформації з облікового запису соцмережі: покупцеві залишиться ввести вручну лише ту інформацію, якої бракує для доставки.

Вибір складу в своєму місті при використанні Нової Пошти, Інтайм, Автолюкса, Делівері.

Вартість доставки обчислюється автоматично залежно від обраного способу доставки та суми замовлення.

Швидке замовлення із зазначенням мінімальної кількості даних для тих клієнтів, хто віддає перевагу спілкуванню телефоном.

E-mail і смс-повідомлення надсилаються клієнту і менеджеру після оформлення замовлення та підтвердження онлайн-оплати.

Онлайн-оплата банківськими картами, за допомогою Приват24 та інших платіжних сервісів. За відсутності точної інформації про наявність товару посилання на оплату відправляється після підтвердження менеджера.

Особистий кабінет

Звичний набір стандартних функцій: проста реєстрація, редагування особистих даних, нагадування паролю.

Вхід на сайт «в один клік» за допомогою акаунтів в соцмережах Facebook, Вконтакте і сервісу Google Accounts.

Історія замовлень з детальною інформацією: товари, знижки, остаточна вартість, статус доставки, номер накладної та посилання на оплату для замовлень з незавершеною оплатою.

Список обраних товарів. Додавання нових товарів і видалення раніше доданих. При оновленні ціни або наявності цих товарів, користувач отримує email-повідомлення.

Пошук

Динамічний пошук: результати показуються відразу після введення декількох перших літер в поле пошуку.

Фільтрація результатів пошуку дає змогу додатково звузити коло пошуку.

Додаткова інформація

Текстові сторінки з додатковими даними про магазин, гарантію, сервіс, програми лояльності та іншою інформацією для покупців.

Контактна інформація з інтерактивною картою, списком точок видачі товару і всіма необхідними способами зв'язку.

Новини, акції, огляди — єдиний розділ з усіма інформаційними матеріалами. Акції відзначаються спеціальним стікером для звернення уваги. Посилання на матеріали, пов'язані з товарами, можуть показуватись на сторінках відповідних категорій.

Сторінка зі списком усіх брендів — логотипи всіх брендів у вигляді плитки для зручного візуального пошуку потрібного бренду.

Опис умов доставки і оплати формується з тих же налаштувань, які використовуються при оформленні замовлення.

SEO можливості

Нормальні читабельні адреси сторінок: автоматичне генерування за заданим шаблоном і ручне редагування.

Семантична верстка з використанням html5 і css3, відсутність надлишкового коду, правильне використання заголовків, підписів до картинок і багатьох інших нюансів збільшує рейтинг сайту в пошукових системах.

Контроль за індексацією сторінок — для індексації відкриті тільки корисні сторінки, виключається потрапляння в індекс сторінок-дублів усіх типів.

Керована індексація фільтрів — дозволяє відкривати для індексації потрібні фільтри і визначати для них h1, title та інші теги за шаблоном.

Посадкові сторінки з результатів фільтрації — можливість для конкретної комбінації фільтрів вручну задати адресу сторінки, заголовок і додатковий текст.

Унікальні title, h1, keywords і description для кожної сторінки сайту можуть генеруватися за шаблонами або редагуватися вручну.

Генерація sitemap.xml прискорює індексацію сайту після запуску, а також індексацію нових сторінок. Включає всі сторінки сайту і зображення відкриті для індексації.

Використання тегів microdata значно покращує показ сайту в пошуковій видачі.

Можливість розміщення seo-текстів на сторінках каталогу без дублювання на додаткових сторінках категорії.

Висока оцінка від Google PageSpeed ​​Insights досягається внутрішньою оптимізацією коду сайту і тонкими настройками сервера.

Індексація зображень — всі фото потрапляють в sitemap.xml, включно з підписами, заданими вручну або сформованими за шаблонами.

Окрема мобільна версія сайту — важить менше, завантажується швидше і є більш зручною для користувачів. Це позитивно впливає на якість сайту в очах Google і на його позиції в пошуковій видачі.

Статистика

Розширена аналітика Google встановлюється і налаштовується за замовчуванням при запуску сайту.

Налаштовується відстеження стандартних цілей: створення кошика, початок оформлення замовлення, завершення оформлення замовлення та інші.

Ключові показники завжди під рукою — в панелі керування показані дані про відвідування сайту, розрахунок реальної конверсії, з урахуванням всіх замовлень оформлених телефоном і доданих менеджером в панелі керування сайтом.

Легка установка будь-яких зовнішніх систем аналітики або ремаркетингу — код системи та події для моніторингу налаштовуються в панелі керування без участі програмістів.

Листи

Всі листи оформлені в дизайні магазину, щоб вони не загубилися в поштовій скриньці покупця.

Сповіщення під час обробки замовлення отримують і покупець, і відповідальні менеджери: про оформлення замовлення і про отримання онлайн-оплати.

Лист з проханням залишити відгук про покупку отримують покупці через деякий час після отримання замовлення.

Керування магазином

Керування структурою сайту — створення нових категорій товарів та інформаційних сторінок, зміни їхнього розташування в структурі сайту та повного видалення.

Керування контентом сторінок дозволяє повністю контролювати всю інформацію на сайті.

Авторизація за допомогою профілю Google позбавляє необхідності запам'ятовувати пароль.

Налаштування курсів валют дає змогу легко міняти ціни відразу на всі товари.

Керування знижками: умови накопичувальної системи, особисті знижки для клієнтів, генерування подарункових сертифікатів і купонів.

Банерна система дає змогу фокусувати увагу покупців на необхідних акціях та перевагах магазину.

Налаштування варіантів доставки та оплати дає змогу додавати нові варіанти та змінювати умови наявних.

Обробка всіх вхідних повідомлень здійснюється в єдиному інтерфейсі, що полегшує менеджерам обробку заявок на зворотні дзвінки та коментарі до товарів.

Розмежування прав доступу до панелі керування створює можливості для командної роботи всіх співробітників: менеджерів з продажу, контент-менеджерів і seo-фахівців.

Переклад інтерфейсу різними мовами дає змогу створювати локалізовані версії сайту для будь-яких регіонів і країн.

Керування каталогом товарів

Настройка категорій товарів: створення унікальних характеристик, настройка фільтрів та інших параметрів зображення категорій.

Ручне керування товарами: додавання, редагування, копіювання, завантаження опису, фото, відео, характеристик і будь-якої іншої інформації про товар.

Масове керування товарами в режимі таблиці дає змогу оперативно змінювати ціни, кількість або статуси товарів.

Автоматична обробка фото — це створення прев'ю необхідних розмірів і накладення водяних знаків.

Масове завантаження товарів: імпорт опису та характеристик товарів з xls-файлів, а також масове завантаження та обробка фотографій.

Експорт товарів в формат xls, а також в xml-формати для будь-яких прайсових майданчиків.

Обробка замовлень

Проста форма додавання замовлень, оформлених телефоном або через інші канали продажів, дозволяє вести повний облік всіх замовлень в одному місці.

Налаштування процесу обробки замовлень: створення, уточнення деталей, надсилання і закриття замовлення. Є можливість додавати інші статуси.

Можливість редагування замовлення дає змогу змінювати товари в замовленні та їхню кількість, уточнювати контактну інформацію користувача.

Одночасна робота декількох менеджерів: замовлення прив'язуються до менеджера та блокуються для інших менеджерів, щоб уникнути накладок в роботі.

Друк всіх необхідних документів для замовлення: стандартні шаблони документів і можливість налаштувати власний формат.

Керування покупцями: редагування профілів, перегляд історії замовлень та надання персональних знижок.

Генерування накладних Нової Пошти дає змогу роздрукувати їх прямо в офісі, що економить час при надсиланні замовлень.

SMS-повідомлення надсилаються клієнтам при зміні статусу замовлення і можуть містити додаткову інформацію, наприклад номер ТТН.

Інтеграції

API дозволяє налаштувати інтеграцію з будь-яким зовнішнім сервісом.

Інтеграція з Zapier дає змогу легко налаштувати обмін даними з 750+ хмарними додатками.

Інтеграція сайту з 1С реалізовується за допомогою API, але потребує доопрацювання з боку 1С.

Webhooks дозволяє зовнішнім додаткам отримувати дані про події на сайті (наприклад, оформлення замовлення).

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання