SEO Опубліковано: 01.04.2024

6 порад як зробити SEO-просування більш ефективним

6 порад як зробити SEO-просування більш ефективним

Пошукова оптимізація сайту — один із найпопулярніших і водночас складних методів просування в інтернеті. Фахівці компанії Netpeak підготували поради, які зроблять ваше SEO ефективнішим.

Зміст статті
  1. Обираємо правильні ключові слова і фрази
  2. Оптимізуємо контент
  3. Отримуємо якісні зовнішні посилання
  4. Оптимізуємо структуру сайту
  5. Покращуємо користувацький досвід (UX)
  6. Моніторимо SEO показники
  7. Висновки

SEO або пошукова оптимізація допомагає цільовій аудиторії знайти ваш інтернет-магазин за конкретними запитами. Згідно з опитуванням Search Engine Journal, 49% спеціалістів з діджитал-маркетингу вважають органічний трафік найбільш рентабельним каналом просування. Втім просуватися в пошуковій системі  не так легко, адже Google використовує більш ніж 200 факторів ранжування при результатів видачі. 

Спеціально для Хорошоп, фахівці з компанії Netpeak Software сформували шість порад, які зроблять ваше SEO-просування більш ефективним.

Обираємо правильні ключові слова і фрази

Мета SEO-просування полягає в виведенні сторінок вашого сайту на перші позиції за конкретними запитами. Для правильної пошукової оптимізації необхідно спочатку визначити цільові запити за якими ви хочете покращити свої позиції у видачі.

Ви можете сформулювати список цих запитів використовуючи три методи.

  1. Аналіз ключових слів і фраз ваших конкурентів. Платні застосунки, як SEMrush, дозволяють подивитися список ключових слів і фраз за посиланням на сайт конкурента. Вони також можуть показати за якими запитами ваші конкуренти ранжуються низько — це ваша нагода їх випередити.

  2. Використання seed-слів і фраз. Seed-слово або фраза — це основний запит, від якого ви будете відштовхуватися в пошуку. Наприклад, якщо ваш інтернет-магазин продає біжутерію, введіть слово «біжутерія» в пошуку і подивіться на запропоновані запити. Інструменти на кшталт Ahrefs Keyword Generator також можуть допомогти знайти релевантні ключові слова і фрази.

  3. Аналіз поточних джерел органічного трафіку. У Google Search Console ви можете подивитися, які пошукові запити вже приводять користувачів на ваш сайт.

Варто пам’ятати, що не всі релевантні ключові слова та фрази варті ваших зусиль. Порівняйте наскільки легко вам буде покращити позицію за конкретним запитом і яка в нього частотність. Оптимальні ключові слова і фрази мають порівняно низьку складність та достатній пошуковий обсяг. Детальніше про збір семантичного ядра читайте в окремій статті.

Оптимізуємо контент

Якість контенту — це один з найважливіших факторів ранжування. В очах Google, якісний контент:

  • відповідає наміру користувача;

  • оригінальний та не містить плагіату — Google ранжує оригінальні дослідження та звіти вище, ніж сторінки, які їх цитують;

  • написаний «людьми для людей», тобто цінний і корисний для читача.

Аби чітко просигналізувати, що ваш контент релевантний для користувацького запиту, він має містити відповідні ключові слова. Кожна сторінка повинна бути оптимізована під одне цільове ключове слово/фразу. Воно має міститися як мінімум в основному заголовку (H1) та першому абзаці тексту.

Отримуємо якісні зовнішні посилання

Google аналізує якість контенту за допомогою backlinks — посилань інших сайтів на цю сторінку. Якщо зовнішніх посилань багато, то для Google це сигнал, що контент достатньо якісний. Але не тільки кількість посилань відіграє роль. Для системи важливо які сайти посилаються на вас і яка в них авторитетність. Посилання на сайтах з високою авторитетністю є більш цінними.

Ви можете отримати посилання за допомогою трьох методів.

  1. Органічні зовнішні посилання. Ваш оригінальний контент настільки якісний, що інші сайти самі посилаються на нього — вам не треба їх навіть просити. Це працює найкраще у випадку оригінальних досліджень, наприклад, опитувань, звітів, онлайн-інструментів, детальних гайдів, новин.

  2. Гостьові статті. Запропонуйте власнику іншого сайту написати статтю для їхнього блогу з посиланням на ваш сайт. Цей підхід працює тільки якщо ви здатні продемонструвати, що написаний вами контент буде якісним.

  3. Обмін посиланнями. Ви можете попросити власника сайту додати посилання на вашу сторінку в обмін на посилання на їхній сайт на вашому сайті. Але обережно: Google вважає цю практику спамом. Вберегти сайт від санкції з боку Google допоможе тристоронній обмін. Але загалом, краще мінімізувати обміни посиланнями.

Дехто розміщує посилання на форумах. Але ці посилання навряд принесуть результат, адже платформи, які дозволяють користувачами створювати та публікувати власний контент, додають тег nofollow до посилань. Цей тег робить посилання «невидимими» для Google.

Оптимізуємо структуру сайту

Ваш сайт має бути правильно організований, щоб змагатися на найвищу позицію в пошукових результатах. На практиці, це означає, що:

  • структура сайту має максимум три рівні, враховуючи головну сторінку, та є ієрархічною;

  • структура максимально проста та дозволяє легко додавати нові сторінки;

  • сайт містить внутрішні посилання на кожну сторінку, тобто немає «сторінок-сиріт».

Приклад поганої структури сайту

Зразок оптимальної структури інтернет-магазин наведений на скріншоті нижче.

Під час формування структури сайту зверніть увагу на:

  • структуру URL — вона має бути стандартизованою в межах усього сайту, наприклад, site.com/category/subcategory/product.html;

  • навігацію — так звані хлібні крихти автоматично додають внутрішні посилання на кожну сторінку;

  • метатеги — кожна сторінка повинна мати заголовок та опис, які містять цільове ключове слово або фразу;

  • розмітка — використовуйте HTML-теги та атрибути, наприклад, alt-атрибути для зображень, щоб позначити конкретні типи контенту і дати контекст для боту Google;

Покращуємо користувацький досвід (UX)

Google має певні вимоги щодо користувацького досвіду, які враховуються при ранжуванні:

  • швидкість завантаження сторінки впливає на позиції — чим повільніше, тим нижче позиція;

  • оптимізація для мобільних пристроїв — за замовчуванням, бот Google в першу чергу аналізує мобільні версії сайтів;

  • відсутність дублікатів — якщо на вашому сайту є схожі за контентом сторінки, додайте тег canonical для боту Google, щоб вказати яка з цих сторінок основна;

  • безпека — сайти мають використовувати протокол HTTPS.

Для покращення швидкості завантаження сторінки, проаналізуйте її за допомогою сервісу PageSpeed Insights від Google. Цей інструмент надає детальний аналіз швидкості завантаження для мобільної та десктопної версії сторінки:

PageSpeed Insight розраховує різноманітні показники, наприклад SEO та performance scores. Він також ідентифікує технічні проблеми, вирішення яких може допомогти при ранжуванні. Наприклад, сервіс може порадити зменшити обсяг зайвого JavaScript або CSS коду.

Моніторимо SEO показники

Як зрозуміти, чи ваші зусилля були варті того? Для цього вам треба постійно моніторити ключові SEO показники. Це допоможе зрозуміти, наскільки ефективною є ваша стратегія, та удосконалити її.

Ось деякі з ключових показників, які варто моніторити:

  • обсяг органічного трафіку

  • позиції при ранжуванні за конкретними ключовими словами або фразами

  • видимість при пошуку, тобто частка кліків за запитом, яка приводить користувачів на ваш сайт;

  • конверсії за конкретними діями, наприклад, оформлення замовлення;

  • кількість та якість сайтів із зовнішніми посиланнями на ваші сторінки;

  • кількість проіндексованих сторінок та помилок при індексації контенту;

  • Core Web Vitals — група показників, які відображають швидкість завантаження сайту.

Моніторинг кожного з цих показників часто вимагає використання різних інструментів, що може ускладнити роботу. Якщо це ваш випадок, ви завжди можете інвестувати у застосунок, який агрегує ці та інші показники. Netpeak Checker, наприклад, збирає показники для органічного просування сторінок з різних SEO інструментів, як-от SimilarWeb, SEMrush, Ahrefs та Moz. Він надає повний, детальний огляд ваших сторінок за різними SEO показниками. Інший застосунок, Netpeak Spider, спрощує роботу з технічними SEO вимогами, ідентифікуючи технічні проблеми та недоліки та сортуючи їх за пріоритетом.

Готові спростити свої зусилля з SEO-просування за допомогою Netpeak Software? Отримайте знижку у 20% з нашим ексклюзивним промокодом «horoshop»!

Висновки

Магічного алгоритму дій для SEO-просування, який би стовідсотково вивів вашу сторінку на перше місце в пошукових результатах, не існує. Проте складові успішних SEO стратегій часто є однаковими:

  • список цільових ключових слів і фраз з оптимальним співвідношенням пошукового обсягу та складності;

  • якісний контент, який оптимізований під цільові ключові слова;

  • зовнішні посилання з авторитетних сайтів;

  • проста, ієрархічна структура сайту з максимум трьома рівнями;

  • висока швидкість завантаження сторінок, mobile-friendly дизайн та SSL сертифікат;

  • постійний моніторинг SEO показників.

Хочете, щоб потенційні клієнти знайшли ваш інтернет-магазин? Оптимізація для пошукових систем — це найкращий спосіб збільшити видимість сайту в інтернеті.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів