Дайджест Опубліковано: 01.09.2023

E-commerce дайджест за серпень

E-commerce дайджест за серпень

Зібрали усі важливі новини та цікаві матеріали у нашому e-commerce дайджесті за серпень. 

Зміст статті
  1. З 1 жовтня повертають штрафи за невикористання РРО/ПРРО
  2. Як Нова Пошта здійснює міжнародну експансію
  3. На сайті Rozetka з’явилися онлайн-примірочні для одягу, взуття та аксесуарів
  4. E-commerce в Україні зростає: чого хочуть покупці та як їх залучати 
  5. OLX запустив комісію 1% + 10 грн за успішні угоди у всіх категоріях
  6. Креативна індустрія України припиняє співпрацю з компаніями, які не вийшли з рф
  7. Топ-20 українських рітейлерів у Facebook та Instagram на кінець літа 2023 року
  8. У Європі набув чинності закон про цифрові послуги

Коли повернуть штрафи за невикористання РРО, як Нова Пошта здійснює міжнародну експансію, чого хочуть українські покупці та як їх залучати — читайте у нашому серпневому e-commerce дайджесті.

З 1 жовтня повертають штрафи за невикористання РРО/ПРРО

З 1 жовтня 2023 року повертають штрафи за невикористання ФОП касових апаратів РРО/ПРРО. Законом встановлено, що не застосовуватимуться штрафи за порушення щодо РРО, які були вчинені з 1 січня 2022 року до 1 жовтня 2023 року. Це стосується всіх суб’єктів господарювання. Водночас це не стосується операцій з підакцизними товарами, валютою, азартними іграми.

З 1 жовтня 2023 від відповідальності звільняються лише ті суб’єкти, які продають товари/надають послуги на тимчасово окупованих територіях, зоні активних бойових дій.

Як Нова Пошта здійснює міжнародну експансію

Нова Пошта почала активну міжнародну експансію у країни Європи вже під час повномасштабної війни та відкрила відділення у Польщі, Литві, Румунії, Німеччині та інших країнах. Це тільки початок — в планах до кінця року відкриття відділень у ще низці країн.

Компанія вже заснувала власну авіакомпанію і навесні здійснила перший авіарейс. Про міжнародний розвиток, плани та особливості роботи на нових ринках читайте у матеріалі LIGA.net.

На сайті Rozetka з’явилися онлайн-примірочні для одягу, взуття та аксесуарів

Маркетплейс Rozetka додав нову функцію для розділу з одягом, взуттям та аксесуарами. Відтепер клієнти можуть підібрати будь-які речі для гардероба за індивідуальними розмірами. Параметри можна зберегти в особистому кабінеті на сайті. Кожен користувач може створити до п’яти профілів із розмірами. Під них будуть адаптуватися подальші пропозиції з категорії одягу та взуття.

E-commerce в Україні зростає: чого хочуть покупці та як їх залучати 

У 2022 році частка e-commerce у ритейлі Україні наблизилася до 11%, що на 2% більше, ніж у попередньому році. Найбільше зростають саме українські майданчики, а не закордонні. Kantar Ukraine навесні повідомляли, що 14% українських споживачів зробили свою першу інтернет-покупку у 2022 році. Як ритейлерам залучати більше клієнтів через інтернет та що змінилося у пріоритетах покупців, розповів у своєму виступі на iForum директор з розвитку продукту Prom.ua Микита Артемчук.

OLX запустив комісію 1% + 10 грн за успішні угоди у всіх категоріях

Сервіс оголошень OLX впровадив комісію 1% від суми замовлення + 10 гривень. Як говорять в компанії, комісія OLX стягується з метою покращення досвіду користування послугою «OLX Доставка». Вона розповсюджується на всі угоди з «OLX Доставка» і стягується лише у випадку успішної угоди.

Креативна індустрія України припиняє співпрацю з компаніями, які не вийшли з рф

Представники української креативно-медійної індустрії 22 серпня опублікували маніфест про припинення співпраці з тими компаніями і брендами, які все ще не вийшли з російського ринку. Зокрема, таку заяву зробили Banda, GRAPE, BART & FINK, LivePage, PRoector, PRJCTR Institute та інші. Підписанти не працюватимуть з брендами Ашан, PepsiCo, Unilever, Metro, Leroy Merlin та іншими компаніями, які не покинули рф. 

Портал Work.ua у серпні також ухвалив рішення припинити співпрацю з компаніями та брендами, які вибирають працювати на економіку нашого ворога. Компаніям, що вийшли або призупинили роботу у росії, Work.ua надали спеціальний бейдж «рукостискання» на сайті та в мобільному застосунку.

Портал закликає українські торгові мережі допомогти суспільству свідомо вибирати товари й послуги і розпочати маркувати продукцію брендів-спонсорів тероризму.

Топ-20 українських рітейлерів у Facebook та Instagram на кінець літа 2023 року

Портал RAU проаналізував хто з українських компаній входить до числа лідерів за кількістю лайків у Facebook та фоловерів Instagram за підсумками літа 2023 року. Найпопулярніші у Facebook — Rozetka, а у Instagram — ювелірний бренд Kochut. 

У Європі набув чинності закон про цифрові послуги

Набув чинності закон Європейського Союзу про цифрові послуги (DSA). Починаючи з 25 серпня, закон покладає юридичну відповідальність за розміщений контент на онлайн-платформах, таких як Google, Facebook, Amazon тощо. Згідно з новими правилами, майданчики повинні впроваджувати способи запобігання та видалення публікацій, що містять незаконні товари, послуги або контент. 
 

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів