Майданчики Опубліковано: 14.07.2022

Які товари вигідно продавати на Kasta

Які товари вигідно продавати на Kasta

Маркетплейс Kasta дозволяє розміщувати різні категорії товарів. Але які товари справді вигідно продавати на майданчику? Kasta поділилася інсайтами з клієнтами Хорошопу, які допоможуть вам досягти успіху на маркетплейсі.

Зміст статті
  1. Частка продажів
  2. Конкуренція
  3. Середній чек та конверсія
  4. Попит та уподобання клієнтів
  5. Спеціальні умови від Kasta для клієнтів Хорошопу
  6. Кейс інтернет-магазину натуральної косметики Lantale
  7. Висновок

Kasta, спеціально для клієнтів Хорошопу, розповіла про найпопулярніші категорії товарів на маркетплейсі. Зі статті ви дізнаєтесь в яких нішах найбільший попит, конкуренція та середній чек. А також чому модний маркетплейс підходить не лише для продажу одягу.

Частка продажів

За річними показниками найбільшу частку продажів отримує верхній одяг. Пояснюється це високим середнім чеком, адже особливо зимовий одяг досить дорогий. Друге місце розділили плаття та сарафани разом кросівкам та кедами. Трійку лідерів замикають светри та кофти. Серед інших категорій, які не потрапили у топ-3, але отримують помітну частку продажів:

  • штани та джинси;

  • черевики та туфлі;

  • сумки, рюкзаки та інші аксесуари;

  • одяг та текстиль для дому;

  • ювелірні прикраси та біжутерія.

Kasta вже давно вийшла за межі продажу одягу, тому значну частку продажів також приносять товари для дому, продукти харчування та косметика. Ці категорії виділені окремими лендінгами, що спрощує їх пошук на маркетплейсі. Особливу увагу покупців отримує електроніка — вона виділена в каталозі окремими позначками. До речі лідером продажів весни 2022 року стали електросамокати.

На Kasta продаються вже навіть пакети для сміття

Конкуренція

Конкуренції на маркетплейсі визначається щільністю заповнення товарних категорій. Лідерами за наповненістю є: 

  • плаття;

  • жіночі блузки та сорочки;

  • сумки;

  • жіноча спідня білизна;

  • штани та джинси;

  • верхній одяг;

  • футболки та майки;

  • постільна білизна.

В цьому переліку немає жодної категорії, яка б не була пов’язана з одягом або текстильними виробами. Отже в інших категоріях, наприклад косметиці чи продуктах харчування, конкуренція невисока. Продавці подібних товарів можуть вийти на маркетплейс та отримувати продажі в умовах зниженої конкуренції. Kasta радить розміщувати свої пропозиції в категоріях, які недостатньо заповнені. Таким чином ви будете одними з перших продавців, які зберуть усі вершки продажів у цій товарній ніші, або взагалі станете її монополістом.

Перелік доступних товарних ніш на Kasta

Якщо категорія відсутня на майданчику, то ви можете її створити, а маркетплейс сприятиме вам у цьому. Kasta розширює свої категорії та поповнює товарну лінійку. Компанія рекламує нові категорії товарів і постійно розповідає покупцям про нові пропозиції.

Середній чек та конверсія

Середній чек є одним з важливих показників ефективності продажів. Найвищий середній чек зафіксований в категоріях взуття, верхнього одягу, товарів для дому та спорту, електроніки. Проте найкращі показники конверсії у продажі мають господарські товари і побутова хімія, товари для дітей, краси та дому. Якщо ви прагнете збільшити середній чек, то читайте нашу статтю як підвищити продажі на Kasta.

Попит та уподобання клієнтів

Через війну з росією, попит та уподобання покупців навесні змінилися. Гарні темпи продажів набрали кросівки та спортивний одяг, що обумовлюється практичним підходом до вибору одягу. Вишиванки та одяг з патріотичними принтами або кольорами також б’ють рекорди продажів. З очевидних причин, дуже великий попит до мілітарі стилю та камуфляжу, а також до військового спорядження. Значний ріст продажів, у порівнянні з минулим роком, мають лікарські та дієтичні добавки, трави та вітаміни, продукти харчування.

У покупців змінився підхід до вибору брендів. Зараз дуже прослідковується патріотичність у підборі асортименту. Світові бренди досі є лідерами за популярністю, але до них наблизилися українські компанії. Покупці активно шукають товари українського виробництва та вони вже становлять значну частку замовлень.

Kasta зробила окремий лендінг для товарів від українських брендів

Спеціальні умови від Kasta для клієнтів Хорошопу

Хорошоп має унікальну інтеграцію з Kasta, яка дозволяє клієнтам платформи легко завантажувати свої товари на маркетплейс. Детальніше про можливості інтеграції читайте в нашій інструкції. Окрім зручної роботи з майданчиком, користувачі інтеграції отримують спеціальні умови від Kasta. Кожен клієнт Хорошопу, який продає на маркетплейсі, сплачує лише 7% комісії, замість звичних 15%. Для цього, під час реєстрації на Kasta, продавець має вказати кодове слово «Хорошоп». Спеціальна пропозиція діє до 1 вересня 2022 року.

Створюйте інтернет-магазин на платформі Хорошоп та тестуйте інтеграції з маркетплейсами та автоматичні фіди
Залишити заявку
image

Кейс інтернет-магазину натуральної косметики Lantale

Клієнт Хорошопу, інтернет-магазин Lantale продає на Kasta з грудня 2021 року, за допомогою нашої інтеграції з маркетплейсом. На початку магазин мав сумніви щодо доцільності продажів на Kasta, адже вірив у стереотип, що майданчик підходить лише для одягу. Втім, пізніше продавець на власному прикладі розвінчав цей міф.

Перші замовлення почали приходити вже у перший місяць реєстрації. На другий місяць сума продажів збільшилась, проте потенціал був все ще не розкритий. Після завантаження всього асортименту, разом з характеристиками товарів, продажі почали зростати. Завдяки маркетинговим активностям Kasta, товари Lantale потрапили у різноманітні добірки, на банери та у сторіз на головній сторінці сайту. В підсумку це дало збільшення продажів майже у 2 рази.

Сторінка магазину на Kasta

Наступним важливим кроком для розвитку продажів було додавання акційних цін. Акції — один із найпотужніших інструментів просування на Kasta. Індивідуальна акція бренду та участь у ряді мультибрендових акцій збільшили продажі Lantale у 3,3 рази, у порівнянні з першими місяцями співпраці. Запропонувавши унікальні умови, магазин потрапив до великого травневого розпродажу та успішно отримав додаткову рекламу. Також магазин потрапив у email-розсилки для клієнтів майданчику, push-повідомлення і був відмічений у SMM та інших каналах просування, за рахунок Kasta.

Зараз товари Lantale займають високі позиції у каталозі. Цьому сприяє популярність товарів, яка була здобуті під час акцій, а також грамотна робота продавця. Магазин створив товарні позиції з якісним контентом, працює з покупцями в чатах та забезпечує високий рівень обслуговування. Всі ці фактори дозволяють отримувати високий результат, вже навіть без участі у додаткових активностях. При цьому магазин продає не одяг, а косметику.

Висновок

Досягти успіху на Kasta можуть продавці з різноманітних ніш. Головне дотримуватися рекомендацій маркетплейсу, якісно обслуговувати клієнтів та бути активними у просуванні. Майданчик надає всі необхідні можливості для ефективних продажів та може навіть рекламувати ваші товари за свій рахунок.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів