Повернутися до списку

CPM (Cost-per-Mille)

CPM (Cost-per-Mille або Cost-per-Millenium) — це модель оплати за рекламу, коли рекламодавець сплачує за кожну 1000 показів оголошення або банера. Суть CPM полягає в тому, що не важливо, чи користувач взаємодіятиме з рекламою — оплата знімається, якщо людина зайшла на сайт і просто побачила оголошення. Таким чином, CPM значно відрізняється від моделі CPC, коли оплата йде за клік за оголошенням, і від CPA, коли рекламодавець платить за цільову дію.

Для розрахунку CPM потрібно знати два показники: суму витрачену на рекламу та кількість переглядів. Припустимо, що ви витратили на рекламу $200 і отримали 4900 переглядів. Для розрахунку CPM рекламний бюджет потрібно розділити на перегляди та помножити на 1000 показів. У нашому випадку, CPM дорівнюватиме $40,8 — стільки рекламодавець заплатив за тисячу переглядів реклами.

Модель CPM використовують компанії, які запускають рекламу з метою збільшити охоплення аудиторії та розповісти про себе якомога більшій кількості людей. Наприклад, такий підхід може бути корисним при виході компанії на ринок, запуску нового продукту або для сповіщення аудиторії про акцію. У цих випадках завдання реклами — підвищити впізнаваність, тому важлива кількість показів. Разом з тим, CPM підходить лише бізнесу з великим рекламним бюджетом, тому що, якщо розмістити рекламу на популярному сайті, покази набиратимуться дуже швидко.

Запустити свій інтернет-магазин
img

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів