Повернутися до списку

Ключове слово

Ключове слово — це слова або фрази, за допомогою яких користувачі шукають цікавий для них контент: інформацію, товари, послуги тощо. Простою мовою, ключові слова — це пошукові запити, які ми робимо, наприклад, в пошуковій системі Google. Але ці пошукові запити мають особливу цінність для власника сайту, адже за допомогою них люди можуть знайти його сайт. Ключові слова є вкрай важливими для пошукового просування. Саме під ключові слова оптимізується зміст сайту, щоб його сторінки були релевантні запитам користувачів та отримали високу позицію в пошуковій видачі.

Ключові слова складають основу семантичного ядра, тобто всіх слів та словосполучень, які в точності описують зміст сайту. Підбір ключових слів відбувається за допомогою аналізу та вивчення статистики. Для цього SEO-спеціалісти використовують програми, які збирають ключові слова. Наприклад, планувальник ключових слів від Google. Спочатку спеціаліст самостійно визначає стартові ключові слова, які, на його думку, можуть бути використані для пошуку контенту на сайті. А потім збирає запити пов’язані зі стартовим ключовим словом. Слова мають ретельно фільтруватися, хоча їх обсяг має бути якомога більшим, щоб повністю зібрати всі запити клієнтів за якими вони можуть знайти сайт.

Ключові слова можуть бути високочастотними, середньочастотними та низькочастотними. Частотність залежить від того, наскільки активно користувачі шукають ключові слова. Чим більша частотність, тим потенційно більше трафіку можна отримати за визначеним запитом. Разом з тим, у пошуковій видачі за високочастотними ключовими словами сильна конкуренція та вийти у топ вкрай складно.

Також ключові слова поділяються на різновиди:

  • геолокаційні — ті, які містять у пошуковому запиті назву конкретного міста чи країни;

  • брендові — пошукові запити в яких є назва бренду;

  • навігаційні — коли користувачі шукають якийсь сайт або сторінку за його назвою, але не знають точної адреси;

  • транзакційні — запити, які роблять користувачі з наміром щось придбати, та в яких присутні слова «купити», «замовити» тощо;

  • мультимедійні — запити, які мають на меті пошук контенту, та містять слова «фото», «відео» і т.д.

Головна вимога до ключових слів — це їх релевантність. Слова мають дуже точно відповідати змісту сайту, тому сформований перелік дуже детально перевіряють на нерелевантні зразки. Без ключових слів власник сайту не зможе створювати контент, який би відповідав інтересам користувачів та потрапляв у топ пошукової видачі.

Запустити свій інтернет-магазин
img

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів